کیلیان امباپه از شرایط فعلی خود در باشگاه پاری سن ژرمن رضایت ندارد و در رختکن نیز به بازیکنی منزوی تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این‌بار در بازی شطرنج‌وار لیگ‌برتر فوتسال، آناصنعت قم میزبان سن‌ایچ ساوه است.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به کار دشوار تیم در هفته سوم لیگ ملت‌ها، گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بار دیگر ثابت کرد همه تعریف‌هایی که پپ گواردیولا از او کرده، بی‌دلیل نیست.
بازیکنان سه کارته پرسپولیس برای ششمین هفته متوالی از دریافت کارت زرد جان سالم به در بردند.
مژگان شاهسوند: با هزینه شخصی به مسابقات آسیایی اعزام شدیم / به ما وعده حمایت دادند اما زیر قول‌هایشان زدند
تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اینهایی که می‌گویند رفراندوم همه مدعی روشنفکری هستند که در فتنه ۸۸ دیدید با دموکراسی هم بد هستند، گفت: فتنه ۸۸ قبل از اینکه کودتا علیه نظام باشد کودتا علیه دموکراسی و رأی مردم بود.
پروسه صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی جوانان نیمه تمام ماند اما صمد مرفاوی خرسند از تیم خوبی که دور هم جمع کرده، است و اینکه در آینده تبدیل به ستاره های فوتبال ایران خواهند شد.
کارلو آنچلوتی نگران آینده‌اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می‌کند.
سال جدید برای فوتبال ایران احتمالا با رد شایع‌ترین تئوری برای تیم قهرمان همراه خواهد شد و دیگر هیچکس از آن سخنی به میان نخواهد آورد.
کاپیتان تیم فوتبال زیر 20 سال ویتنام می‌گوید درس بزرگی از شکست مقابل ایران گرفته‌اند.
شاگرد سابق قلعه‌نویی در سپاهان، پانزدهم اسفند 1401 را برای هواداران استقلال به یک روز تاریخی بدل کرد.
پاکو خمس در متن یکی از حواشی کم‌نظیر بازی با پرسپولیس قرار داشت؛ جایی که دستیار خود را با فشار شدید به روی نیمکت هل داد تا دیگر به داور اعتراض نکند.
153 گل در ترکیب پرسپولیس، رکوردی است که هیچکس نمی‌تواند به آن برسد، حداقل هیچکس تا حالا به رکورد او نزدیک نشده است.
سعید عزت‌اللهی در مورد خوشحالی بعد از گل خود توضیح جالبی می‌دهد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند: بنیه مردمیِ قوی جمهوری اسلامی و ارتباط و اتکاء مردم و نظام به یکدیگر، ثروتی ملی و حقیقتی غیرقابل کتمان است.
دومین روز مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان با دو رقابت پیگیری شد و در این روز مجتبی میرزاجانپور و فارینا رافائل عملکرد خوبی در تیم‌های خود داشتند و درخشیدند.
زان گوخان، بازیکن سابق تیم ملی ترکیه، با انتشار ویدئویی زنده در صفحه شخصی خود درخواست کمک کرد.
پیروز قربانی معتقد است خیلی از افرادی که درباره ورود VAR به لیگ ایران صحبت می‌کنند، تمایل ندارند که این اتفاق رخ بدهد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: سپاهان در طول فصل، نوسان زیادی داشته و نتوانسته هوادارانش را راضی کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: سپاهان در طول فصل، نوسان زیادی داشته و نتوانسته هوادارانش را راضی کند.
محمد عباس‌زاده، مهاجم تراکتور، به دلیل دریافت کارت‌ زرد در بازی نساجی، مسابقه امروز تیمش مقابل استقلال را از دست داده بود.
کیلیان امباپه بالاخره توانست به سلطه روبرت لواندوفسکی پایان دهد و بهترین گلزن اروپا در طول یک سال میلادی شود. در این فهرست، مهدی طارمی در رتبه پنجم ایستاد.
رونالدینیو، ملی پوش سابق برزیل با ابراز خوشحالی از قهرمانی تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که لیونل مسی شایسته قهرمانی در این مسابقات بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ